A kormánymű kicserélését nem tartottam elsődleges szempontnak eléggé elégedett voltam a régi globoid csigás kormányművel is. A fő szempont amiért a kicserélése mellet döntöttem, hogy elférjen a fékrásegítő dob. Ebből a szempontból a fogasléces nagy előnye, hogy lentebb kerül mint a globoid csigás és vékonyabb is nála.
A fogasléces kormányművet újonnan szereztem be.
Mivel nem volt semilyen kiindulási alapom, hogy pontosan hol is kell elhelyezni a karosszérián a tartókonzolokat és hogy azok pontosan hogy is néznek ki így egy kis segítséget kértem. Chris az első kérésemre nagyon gyorsan készített a sajátjáról képeket és méretezte azokat. Az övé is csak átalakított, de az övé legalább egy BIS lemásolásával készült és már az övé ki van próbálva és működik is!
Ezeket a terveket küldte át:
Ha minden igaz ilyen tartókonzolt már lehet kapni is és azokat csak oda kell hegeszteni a megfelelő helyre a kasznin.
Chris mikor átküldte a képeket azt is hozzátedte, hogy a méretek csak körülbelüli adatok mert úgy mérte meg centivel ahogy éppen hozzá tudott férni!
Ennek a merevítőnek a lábait összébb kell hozni, hogy a kormánymű felfogató csavarjait meg lehessen húzni.
És a nálam lévő tartókonzol elhelyezése, kialakítása:
Itt már a fékrásegítő is elég jól látszik....
....persze ebben a blog-ban a kormánymű a lényeg!!!
Itt még csak a kormánymű van bent normál főfékhengerrel!!!
De az a lada levegőszűrőház mit kereshet ott???
És belülről pediglen így néz ki:
Az átalakításhoz még be kellet szerezni a Bis pedálsorát. A fékpedál élesebben van hajlítva, a kuplungpedál pediglen más ívben hajlított, hogy a kormányrúd elférjen kényelmesen.
És persze az átalakított merevítő: