HTML

Polskim története

Feltett szándékom, hogy megosszam másokkal is a polskim építésének történetét.

Friss topikok

  • Atis126p: @KecsO: Adataim nincsennek, de eladó :) A attilakolonics@freemail.hu címre ha írsz akkor meg tudju... (2012.03.06. 21:30) Rajongásom története
  • KG126: Na hogy áll a vas?????? El vagy tünve! Kell segítség? Vagy már taposod vele a macskákat? :D:D:D:D (2010.06.17. 12:20) Vízcsövezés
  • KG126: Továbbra is nagyon tetszik a fényezés, meg a szín, de mostmár nem lehetne arról a próbakörről vala... (2010.05.21. 09:17) Végső gittelés és festés! :)
  • KG126: Hát ez nagyon nem semmi. Végigjártad rendesen a szamárlétrát. :) Ennyi szívást, durva!!!!!!!!!! Gr... (2009.10.29. 10:22) 850-es motor beépítése 2
  • Atis126p: @KG126: Köszi szépen! A 3 hosszmerevítő is rajta volt a haslemezen ami komplettben lett cserélve!... (2009.09.15. 22:07) Mostani felújítás előzetes képei!!! CSAK KÉPEK!!!

Linkblog

Fogasléces kormánymű

2010.02.16. 22:54 Atis126p

A kormánymű kicserélését nem tartottam elsődleges szempontnak eléggé elégedett voltam a régi globoid csigás kormányművel is. A fő szempont amiért a kicserélése mellet döntöttem, hogy elférjen a fékrásegítő dob. Ebből a szempontból a fogasléces nagy előnye, hogy lentebb kerül mint a globoid csigás és vékonyabb is nála.

A fogasléces kormányművet újonnan szereztem be.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel nem volt semilyen kiindulási alapom, hogy pontosan hol is kell elhelyezni a karosszérián a tartókonzolokat és hogy azok pontosan hogy is néznek ki így egy kis segítséget kértem. Chris az első kérésemre nagyon gyorsan készített a sajátjáról képeket és méretezte azokat. Az övé is csak átalakított, de az övé legalább egy BIS lemásolásával készült és már az övé ki van próbálva és működik is!

Ezeket a terveket küldte át:

 

 

 

Ha minden igaz ilyen tartókonzolt már lehet kapni is és azokat csak oda kell hegeszteni a megfelelő helyre a kasznin.

 

 

Chris mikor átküldte a képeket azt is hozzátedte, hogy a méretek csak körülbelüli adatok mert úgy mérte meg centivel ahogy éppen hozzá tudott férni!

 

Ennek a merevítőnek a lábait összébb kell hozni, hogy a kormánymű felfogató csavarjait meg lehessen húzni.

 

És a nálam lévő tartókonzol elhelyezése, kialakítása:

 

Itt már a fékrásegítő is elég jól látszik....

 

....persze ebben a blog-ban a kormánymű a lényeg!!!

 

Itt még csak a kormánymű van bent normál főfékhengerrel!!!

De az a lada levegőszűrőház mit kereshet ott???

 

És belülről pediglen így néz ki:

 

Az átalakításhoz még be kellet szerezni a Bis pedálsorát. A fékpedál élesebben van hajlítva, a kuplungpedál pediglen más ívben hajlított, hogy a kormányrúd elférjen kényelmesen.

 

És persze az átalakított merevítő:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://atis126p.blog.hu/api/trackback/id/tr881761941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása