HTML

Polskim története

Feltett szándékom, hogy megosszam másokkal is a polskim építésének történetét.

Friss topikok

  • Atis126p: @KecsO: Adataim nincsennek, de eladó :) A attilakolonics@freemail.hu címre ha írsz akkor meg tudju... (2012.03.06. 21:30) Rajongásom története
  • KG126: Na hogy áll a vas?????? El vagy tünve! Kell segítség? Vagy már taposod vele a macskákat? :D:D:D:D (2010.06.17. 12:20) Vízcsövezés
  • KG126: Továbbra is nagyon tetszik a fényezés, meg a szín, de mostmár nem lehetne arról a próbakörről vala... (2010.05.21. 09:17) Végső gittelés és festés! :)
  • KG126: Hát ez nagyon nem semmi. Végigjártad rendesen a szamárlétrát. :) Ennyi szívást, durva!!!!!!!!!! Gr... (2009.10.29. 10:22) 850-es motor beépítése 2
  • Atis126p: @KG126: Köszi szépen! A 3 hosszmerevítő is rajta volt a haslemezen ami komplettben lett cserélve!... (2009.09.15. 22:07) Mostani felújítás előzetes képei!!! CSAK KÉPEK!!!

Linkblog

Mostani felújítás előzetes képei!!! CSAK KÉPEK!!!

2009.09.15. 00:08 Atis126p

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atis126p.blog.hu/api/trackback/id/tr211382603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2009.09.15. 16:25:49

Reggel óta nézem a képeket, de csak az a komment jön ki belőlem, hogy 'aztakurva'. :)
Nem kis fába vágtad a fejszéd.
Az orrát kicsit sajnálom, hogy nem hagytad meg gyáriban, de összességében nem olyan rossz, mint amilyennek elképzeltem így a rengeteg extrával. Tudod, már beszéltük, hogy mostanában gyárimániás lettem. :) De nem lesz ez rossz. Bár a műanyag bizbaszt továbbra sem raknám föl. :)
Az elemek egyébként szépek, amik felkerültek, és a lakatolás sem tűnik rossznak.

Remélem a belső részek, illetve az autó alja rozsdátlanítva lettek, mert az nem derült ki a képekből.

Alul-elől a három hosszmerevítős rész is le volt bontva?

A hűtőnek izmos levegő kiömlőt csináltál, szépen látszik rajta keresztül a kormánymű. :) Biztos nem lesz gondod a hűtéssel. Jól látom, hogy merevítés is készült arra a részre?

Szervó az kegyetlen. :) Szeretni fognak Téged a KPM-esek meg a rendőrök. Bár papírod van, hogy átalakított gépjármű... :)

Elől a sárvédőt sikerült a kerékhez alakítani?

A pedáloknál a vízcső helyét tök jól megoldottad, talán még a gyári változatnál is jobb.
Így tuti belefér majd a vízcső a gyári alagútlemezbe is. Imivel beszélgettem, neki belefért, bár 850-es kulisszája van, ami alatt simán be tudta fűzni a csöveket.

BIS kormánymű felfogatása házi gyártmány?

Most nézem, jó magasan van a motorod, úgy látszik csak én raktam olyan geci alacsonyra. :)

Motor fölötti légterelő lemezt miért nem vágod ki? :)

Ennyi hülye kérdést, mi? :)

Ha esetleg marad valami kasztnielemed, vagy krómlökös, vagy ilyesmi, ami már nem kell, akkor gondolj rám, mert vevő vagyok ilyen szarokra. :)

Várom válaszodat, és az újabb képeket.

KG

Ui.: Kábelezést látva továbbra sem irigyellek. :D:D:D:D:D

Atis126p 2009.09.15. 22:07:51

@KG126: Köszi szépen!

A 3 hosszmerevítő is rajta volt a haslemezen ami komplettben lett cserélve!

Minden karosszéria elem ami felkerült belülről még felrakás előtt le lett szórógittezve, majd piros Hemörájttal (kalapácslakkal)lett lefestve és még megkapja az üregvédelmet is.

A légkiömlő rész körbe lett merevítve laposvassal hogy megőrizze a kaszni a stabilitását.

Az első sárvédők még megoldásra várnak. A kasznishoz csak a festés előtt viszem már vissza.

A vízcsövekben bízok én is hogy elférnek. A gázpedált hegesztettem át meg a kuplungbowden vezetőcsövét is eltoltam jobbra amennyire csak lehetett. Ja meg persze ami húzza a kuplungbowdent azt is kiegyenesítettem.

A Kormánymű felfogatása az házi.

A motor fölötti légterelő lemezt ki akartam vágni , de a kasznis azt mondta, hogy az merevíti is a kasznit és inkább nem kéne bántani. De amugy szerintem sem kell oda :D

Majd 1x eljössz és kiválogatod a szarokat amik neked kellenek :D

Amugy az alapkábelezés készen van !!! Már csak majd a komfortelemek bekötése van hátra, de az csak festés után :DD

Atis

ui.: Majd ha lesz még valami érdekesség folyamatában töltök még fel ide képeket.
süti beállítások módosítása