17 évesen kezdtem el polskizni, amikor meglett a jogsim. A kis drágaság akkor már egy pár éve a családban volt, mint 2. autó. Mellette volt még egy moszkvics is, igaz mikorra nekem jogsim lett, pont előtte lett eladva és helyette egy Opel Astra-f lett a családi kocsi. Igazából a polski akkor lett teljesen felesleges apuméknak, mert addig a moszkvics mellett jó fogyasztású, ide-oda rohangálós városi kocsi volt, de az astra a maga kényelmével és hasonló fogyasztásával überelte a kisjárgányt. Szóval enyém lett a kiskocsi :D
A polskiról amit tudni érdemes, hogy milyen volt 2001 környékén:
1979-es évjárat, elméletileg szerintem 600 ccm-es volt gyárilag, de hozzánk már 650-es motorral került. Természetesen régi műszerfal, bovdenes indítás és kúpos felnik. Minden extra benne volt, ami az akkori kiadásúakat jellemezte :) Akkoriban így nézett ki:
Egy pár évig semmi különösebb változtatást nem hajtottam rajta végbe, mert addig csak egy kocsi volt....igaz az enyém volt és vigyásztam is rá!
Az első komolyabb átalakítás 2004-re tehető amikor is meguntam, hogy 1 kocsiba, amit 2 személynek találtak ki még + 1-2 ember hátra bekéreckedett :( Ezért aztán a hátsó ülés helyére egy kis zenét terveztem beépíteni. Egészen jó lett. Elégedett voltam az eredménnyel, annyira, hogy ahhoz a mai napig sem nyúltam hozzá....de már azért valami motoszkál, hogy egy kicsit alakítani kéne rajta.
Középen egy 30 centis MNC mélynyomó látható zárt ládában, mellete kétoldalt pedig 2 db 16 centis MacAudio hangszóró. A 16 centisek alatti üres térben pedig 1-1 erősítő található. Mind a két erőlködő 2 csatornás. Az egyik hídba kötve szólaltatja meg az MNC-t a másik pedig a 16 centiseket rezegteti. Elöl a műszerfalba még két csipogó is lett beépítve azt pedig a fejegység vezérli.
És persze a fejegységről is egy kép ami mindezeket a cuccokat egy egységgé kovácsolja és maszírozza meg a hátam: