HTML

Polskim története

Feltett szándékom, hogy megosszam másokkal is a polskim építésének történetét.

Friss topikok

  • Atis126p: @KecsO: Adataim nincsennek, de eladó :) A attilakolonics@freemail.hu címre ha írsz akkor meg tudju... (2012.03.06. 21:30) Rajongásom története
  • KG126: Na hogy áll a vas?????? El vagy tünve! Kell segítség? Vagy már taposod vele a macskákat? :D:D:D:D (2010.06.17. 12:20) Vízcsövezés
  • KG126: Továbbra is nagyon tetszik a fényezés, meg a szín, de mostmár nem lehetne arról a próbakörről vala... (2010.05.21. 09:17) Végső gittelés és festés! :)
  • KG126: Hát ez nagyon nem semmi. Végigjártad rendesen a szamárlétrát. :) Ennyi szívást, durva!!!!!!!!!! Gr... (2009.10.29. 10:22) 850-es motor beépítése 2
  • Atis126p: @KG126: Köszi szépen! A 3 hosszmerevítő is rajta volt a haslemezen ami komplettben lett cserélve!... (2009.09.15. 22:07) Mostani felújítás előzetes képei!!! CSAK KÉPEK!!!

Linkblog

Rajongásom története

2009.07.03. 01:24 Atis126p

17 évesen kezdtem el polskizni, amikor meglett a jogsim. A kis drágaság akkor már egy pár éve a családban volt, mint 2. autó. Mellette volt még egy moszkvics is, igaz mikorra nekem jogsim lett, pont előtte lett eladva és helyette egy Opel Astra-f lett a családi kocsi. Igazából a polski akkor lett teljesen felesleges apuméknak, mert addig a moszkvics mellett jó fogyasztású, ide-oda rohangálós városi kocsi volt, de az astra a maga kényelmével és hasonló fogyasztásával überelte a kisjárgányt. Szóval enyém lett a kiskocsi :D

A polskiról amit tudni érdemes, hogy milyen volt 2001 környékén:

1979-es évjárat, elméletileg szerintem 600 ccm-es volt gyárilag, de hozzánk már 650-es motorral került. Természetesen régi műszerfal, bovdenes indítás és kúpos felnik. Minden extra benne volt, ami az akkori kiadásúakat jellemezte :)  Akkoriban így nézett ki:

 

 

Egy pár évig semmi különösebb változtatást nem hajtottam rajta végbe, mert addig csak egy kocsi volt....igaz az enyém volt és vigyásztam is rá!

Az első komolyabb átalakítás 2004-re tehető amikor is meguntam, hogy 1 kocsiba, amit 2 személynek találtak ki még + 1-2 ember hátra bekéreckedett :(   Ezért aztán a hátsó ülés helyére egy kis zenét terveztem beépíteni. Egészen jó lett. Elégedett voltam az eredménnyel, annyira, hogy ahhoz a mai napig sem nyúltam hozzá....de már azért valami motoszkál, hogy egy kicsit alakítani kéne rajta.

 Középen egy 30 centis MNC mélynyomó látható zárt ládában, mellete kétoldalt pedig 2 db 16 centis MacAudio hangszóró. A 16 centisek alatti üres térben pedig 1-1 erősítő található. Mind a két erőlködő 2 csatornás. Az egyik hídba kötve szólaltatja meg az MNC-t a másik pedig a 16 centiseket rezegteti. Elöl a műszerfalba még két csipogó is lett beépítve azt pedig a fejegység vezérli.

 És persze a fejegységről is egy kép ami mindezeket a cuccokat egy egységgé kovácsolja és maszírozza meg a hátam:

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atis126p.blog.hu/api/trackback/id/tr451223507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KecsO 2012.03.05. 21:12:20

Üdv!
A hátsó ülésre szerkesztett hangláda adatait le tudnád írni, vagy esetleg megvan, ha eladó lenne itt van egy vevő!!!

Dömi 2012.03.06. 18:00:27

Hali! Nekem van egy ehhez hasonló! HA érdekel, keress meg légyszi a gy.valastyan@gmail.com e-mailcímen!
köszi!

Atis126p 2012.03.06. 21:30:04

@KecsO: Adataim nincsennek, de eladó :)
A attilakolonics@freemail.hu címre ha írsz akkor meg tudjuk beszélni a részleteket.
süti beállítások módosítása