HTML

Polskim története

Feltett szándékom, hogy megosszam másokkal is a polskim építésének történetét.

Friss topikok

  • Atis126p: @KecsO: Adataim nincsennek, de eladó :) A attilakolonics@freemail.hu címre ha írsz akkor meg tudju... (2012.03.06. 21:30) Rajongásom története
  • KG126: Na hogy áll a vas?????? El vagy tünve! Kell segítség? Vagy már taposod vele a macskákat? :D:D:D:D (2010.06.17. 12:20) Vízcsövezés
  • KG126: Továbbra is nagyon tetszik a fényezés, meg a szín, de mostmár nem lehetne arról a próbakörről vala... (2010.05.21. 09:17) Végső gittelés és festés! :)
  • KG126: Hát ez nagyon nem semmi. Végigjártad rendesen a szamárlétrát. :) Ennyi szívást, durva!!!!!!!!!! Gr... (2009.10.29. 10:22) 850-es motor beépítése 2
  • Atis126p: @KG126: Köszi szépen! A 3 hosszmerevítő is rajta volt a haslemezen ami komplettben lett cserélve!... (2009.09.15. 22:07) Mostani felújítás előzetes képei!!! CSAK KÉPEK!!!

Linkblog

982 ccm

2009.12.29. 22:36 Atis126p

Az olajfogysztás megszüntetésének egyetlen módja volt:Motorfúrás + dugattyúkHa már ugy is fúrni kell akkor érdemes elgondolkodni, hogy mekkora is legyen.Ennél a motortípusnál van egy párfajta variáció, vagy is pontosabban 5 fajta ami gyárilag is létezik.849 ccm903 ccm964 ccm982…

Szólj hozzá!

1 év és kb 5000 km utáni tapasztalatok

2009.12.29. 20:58 Atis126p

Mivel az ember ha belefog egy ilyen jellegű átépítésbe az igazat megvalva soha nem lesz vele kész.... ezzel én is így vagyok :(Az egyik legfőbb problémám az a karburátor! Többféle karbit kipróbáltam, főleg olyanokat amiket nem erre a motorra terveztek. A fő probléma az volt, hogy…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása