Mivel az ember ha belefog egy ilyen jellegű átépítésbe az igazat megvalva soha nem lesz vele kész.... ezzel én is így vagyok :(
Az egyik legfőbb problémám az a karburátor! Többféle karbit kipróbáltam, főleg olyanokat amiket nem erre a motorra terveztek. A fő probléma az volt, hogy vagy nem volt jó az alapjárat és legalább 1500-as alapjárati fordulatot kellet neki adni azért ha bekapcsolom a villágítást és a hűtőventillátort akkor is stabilan járjon a kocsi. Ameik karbival pedig egy stabil 800 - 1000-es alapjáratot tudtam produkálni azzal pediglen menet közbeni gázadáskor torpant a gép. (nagyon idegesítő) Többszöri karbicsere, és átfúvókázás után arra jutottam hogy valószínűleg az is gond hogy a motor meg a karbi között van egy ékalakú közdarab , hogy a karbi egyenesbe kerüljön... meg kellene egy rávaló kéttorkú karbi is!!!
A váltót és a hardit nem sikerült kinyírnom ellentétben másokkal :) ...igaz nem is volt rugatgatva a gép.
A fékkel sem voltam teljesen kibékülve. A fékhatás az nagyon jó volt az első tárcsával, de viszont a fékpedált eléggé taposni kell. (de lehet hogy csak nekem fura mert az autók javarészében van fékrásegítő)
A féken annyi változtatás történt előről, hogy a 12"-os Marutis rendszer helyett csináltam rá egy 13"-os Lancia Prisma fékrendszert.Az alufelni alatt ez is elfér már!
Az olajfogyasztással is elég nagy probléma volt, ugyan is 500 km = 1 l olaj
Most perpillanat nem jut eszembe más fontosabb probléma. Pedig biztos volt. Majd még hozzáírom ha eszembejut.