HTML

Polskim története

Feltett szándékom, hogy megosszam másokkal is a polskim építésének történetét.

Friss topikok

  • Atis126p: @KecsO: Adataim nincsennek, de eladó :) A attilakolonics@freemail.hu címre ha írsz akkor meg tudju... (2012.03.06. 21:30) Rajongásom története
  • KG126: Na hogy áll a vas?????? El vagy tünve! Kell segítség? Vagy már taposod vele a macskákat? :D:D:D:D (2010.06.17. 12:20) Vízcsövezés
  • KG126: Továbbra is nagyon tetszik a fényezés, meg a szín, de mostmár nem lehetne arról a próbakörről vala... (2010.05.21. 09:17) Végső gittelés és festés! :)
  • KG126: Hát ez nagyon nem semmi. Végigjártad rendesen a szamárlétrát. :) Ennyi szívást, durva!!!!!!!!!! Gr... (2009.10.29. 10:22) 850-es motor beépítése 2
  • Atis126p: @KG126: Köszi szépen! A 3 hosszmerevítő is rajta volt a haslemezen ami komplettben lett cserélve!... (2009.09.15. 22:07) Mostani felújítás előzetes képei!!! CSAK KÉPEK!!!

Linkblog

1 év és kb 5000 km utáni tapasztalatok

2009.12.29. 20:58 Atis126p

Mivel az ember ha belefog egy ilyen jellegű átépítésbe az igazat megvalva soha nem lesz vele kész.... ezzel én is így vagyok :(

Az egyik legfőbb problémám az a karburátor! Többféle karbit kipróbáltam, főleg olyanokat amiket nem erre a motorra terveztek. A fő probléma az volt, hogy vagy nem volt jó az alapjárat és legalább 1500-as alapjárati fordulatot kellet neki adni azért ha bekapcsolom a villágítást és a hűtőventillátort akkor is stabilan járjon a kocsi. Ameik karbival pedig egy stabil 800 - 1000-es alapjáratot tudtam produkálni azzal pediglen menet közbeni gázadáskor torpant a gép. (nagyon idegesítő)  Többszöri karbicsere, és átfúvókázás után arra jutottam hogy valószínűleg az is gond hogy a motor meg a karbi között van egy ékalakú közdarab , hogy a karbi egyenesbe kerüljön... meg kellene egy rávaló kéttorkú karbi is!!!

A váltót és a hardit nem sikerült kinyírnom ellentétben másokkal :) ...igaz nem is volt rugatgatva a gép.

A fékkel sem voltam teljesen kibékülve. A fékhatás az nagyon jó volt az első tárcsával, de viszont a fékpedált eléggé taposni kell. (de lehet hogy csak nekem fura mert az autók javarészében van fékrásegítő)

A féken annyi változtatás történt előről, hogy a 12"-os Marutis rendszer helyett csináltam rá egy 13"-os Lancia Prisma fékrendszert.Az alufelni alatt ez is elfér már!

Az olajfogyasztással is elég nagy probléma volt, ugyan is 500 km = 1 l olaj

Most perpillanat nem jut eszembe más fontosabb probléma. Pedig biztos volt. Majd még hozzáírom ha eszembejut.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://atis126p.blog.hu/api/trackback/id/tr711631269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása